Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (997)

Trgovcima će od decembra pasti troškovi za plaćanje karticama, da li to znači da će CENE U PRODAVNICAMA BITI NIŽE?

Međubankarske naknade za kartice od decembra će biti smanjene sa sadašnjih dva odsto na maksimum 0,6 odsto. Radi se o provizijama koje banke naplaćuju od trgovaca kada se njihova roba plaća karticom.

Onlajn prevaranti vrebaju sa Fejsbuk i Instagram profila koje vode lažne sredovečne žene: Mame lakoverne kupce niskim cenama

koliko iza stranice i proizvoda stoji neka firma, pokušajte da ih pronađete da sajtu APR-a, da vidite da li su registrovani. Ni prevaranti nisu što su nekad bili. Nekada su trgovci prevaranti davali oglase na internetu, pa umesto laptopova kupcima slali cigle i kamenje, a danas imaju ozbiljnu i razvijenu mrežu, sa sajtovima i Fejsbuk stranicama na koje nikad ne bismo posumnjali.  

Telekom Srbija novi je vlasnik kablovskog operatera Kopernikus Tehnolodži: Evo šta čeka njihove korisnike

Kopernikus Technolodži ima više od 200.000 televizijskih i internet korisnika, posluje u 60 gradova širom Srbije. Realizovanom akvizicijom Telekom Srbija povećao je svoju televizijsku korisničku bazu za oko 30 odsto i time povećao svoje učešće na tržištu televizije za 7 odsto.

Šta donose izmene Zakona o inspekcijskom nadozru?

Inspektorima ubuduće neće biti potreban nalog i neće morati da se legitimišu na ulasku u neku trgovinu radi provere da li ona izdaje fiskalne račune, već će moći kao „tajni kupac” lično da se osvedoči da li će za robu koju je „pazario” dobiti račun.

Zbog Lidla akcije i u drugim trgovinskim lancima, ali je pitanje DO KADA ĆE TRAJATI

Lidl je svojim dolaskom i otvaranjem ukupno 16 prodavnica u Srbiji uspeo da "natera" konkurenciju da i ona spusti cene. Ipak, postavlja se pitanje da li će takve "akcije" potrajati, do kada ili su samo kratkoročne.

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiKontrola prodaje preko interneta od strane Tržišne inspekcije Na vrh strane