Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (749)

Stiže rešenje za loše pozajmice

Banke u Srbiji već u januaru će lakše da se bore sa nenaplativim kreditima, jer će moći jeftinije da ih se reše, odnosno da ih otpišu ili prodaju specijalizovanim firmama i fondovima.

Dodeljena priznanja “Moj izbor” za društvenu odgovornost

U utorak, 29. decembra 2015. godine, u Svečanoj sali Skupštine grada, po peti put, svečano su dodeljena priznanja “Moj izbor” za društvenu odgovornost.

Ove godine dodeljeno je 10 priznanja kompanijama za njihove društveno-odgovorne akcije, kao i dve zlatne plakete za najodgovorniju kompaniju i za najbolju društveno-odgovornu aktivnost u 2015. godini.

OPREZNO SA PIROTEHNIKOM!

Novogodišnji i Božićni praznici su period kada poraste prodaja i upotreba pirotehničkih sredstava.

Srećan Božić!

Srećan Božić!

dec 24 Objavio

Svim potrošačima, građanima Srbije, poslovnim partnerima i posetiocima sajta  koji slave Božić po Gregorijanskom kalendaru želimo Srećan Božić!

RTS i EPS još ne znaju kako će naplaćivati pretplatu

Uprkos tome što bi od 1. januara taksa za javni servis trebalo da počne da se plaća preko računa za struju, metodologija po kojoj će se to raditi još uvek nije poznata jer o tome tek treba da se dogovore EPS i RTS.

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVesti Na vrh strane