Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (716)

SLUČAJ PUTNIKA AGENCIJE SAB: Isplata štete za 2.216 aranžmana

ISPLATA štete putnicima "SAB travela" i "Džez travela" koji su, greškom ovih turističkih agencija, ostali bez plaćenog letovanja, počinje sledećeg petka, 14. septembra, najavila je osiguravajuća kuća DDOR Novi Sad.

Gas i ove godine najjeftiniji za grejanje

Zabluda je da je grejanje na struju najjeftinije jer kada se pogleda račun pa se vide pojedine stavke – obračunska i odobrena snaga, trošak garantovanog snabdevanja, potrošač shvati da to plaća trošio ne trošio struju, što kod gasa nije slučaj, kaže Vojislav Vuletić, predsednik Udruženja za gas Srbije.

SKUPLJE I ZA 100 ODSTO U ODNOSU NA REGION Uvoznici i distributeri dogovarali cene BEBI OPREME u Srbiji

Samo država, ukoliko bude želela, može da stane na put bahatim uvoznicima i distributerima bebi opreme u Srbiji! Cene koje idu i do 100 odsto u odnosu na region, pa i EU, samo su deo dobro uigranog kartela, pa osim nekoliko glavnih igrača nikome ne pada na pamet ni da uđe u ovaj posao.

Sve o novoj uplatnici koja počinje da živi od oktobra: Razlikuje se samo u jednom polju koje će nam svima brzo postati omiljeno

Kada se pravilno popunjava uplatnica ispred iznosa u dinarima stavljaju se dve paralelne crtice. Odluku da se omoguće uplate novca 24 sata dnevno, 365 dana u godini, u bilo koje doba dana i noći prati i promena izgleda uplatnice.

Instagram i Fejsbuk trgovci debelo zagazili u mutne radnje: Ako prodajete robu na ovaj način, mogu oštro da vas kazne

Problem ne bi predstavljala internet trgovina kada bi ona bila uređena i definisana kao na stranim sajtovima, po svim propisima i pravilima korišćenja.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiNeda Spasić Na vrh strane