Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (698)

Hrvati zabranili, Srbi još nemaju rešenje

Uvođenjem registra "Ne zovi" Hrvatska regulatorna agencija za mrežne delatnosti odlučila je da stane na put nasrtljivim trgovcima.

Evo zašto je paradajz izgubio ukus

Poslednjih nekoliko decenija ukus paradajza znatno se promenio, a naučnici su sada potvrdili da se to nije desilo slučajno.

Po sir i meso u Segedin - građani Srbije štede kupovinom u okolnim zemljama

Kad god cene skoče u Srbiji, građani se spakuju u automobile i odu na porodičan šoping u region. Glavna zemlja u kojoj je, prema sudu potrošača, sve povoljnije i dalje je Mađarska.

FAMA ILI REALNOST - Da li su rata kredita i kirija za isti stan JEDNAKE?

Biti podstanar u Srbiji danas se, barem kratkoročno, više isplati nego otplaćivati stambeni kredit ako se uporedi kirija i rata kredita.

Hristos se rodi!

Hristos se rodi!

jan 06 Objavio

Poštovanim potrošačima, saradnicima, kolegama i prijateljima koji slave Božić po julijanskom kalendaru želimo dobro zdravlje, mir u duši, radost u mislima i puno sreće i uspeha u radu.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVesti5 PRLJAVIH TRIKOVA: Trgovci se služe svim i svačim da nam uvale bajato Na vrh strane