Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (698)

VELIKA OBMANA! LAŽNI NIKOLA I JANKO HVALE "ANTIKILOGRAM"! "Avala farm" nastavlja da VARA POTROŠAČE!

"Avala farm" nastavlja da obmanjuje potrošače, i to na isti način kao što smo pisali u prošlom broju Zaštitnika potrošača - koristeći fotografije sa interneta i potpisujući ih kao zadovoljne korisnike svojih proizvoda. Stručnjaci kažu da je to višestruki prekršaj, a pre svega krivično delo i obmanjivanje kupaca.

Kako pravilno postupati s hranom - nova kampanja Ministarstva poljoprivrede Hrvatske

Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska agencija za hranu kreću s medijskom kampanjom kojoj je cilj informisati građane o pravilnom postupanju s hranom, kako bi se što bolje zaštitili od bolesti prouzrokvanih hranom.

ŠTROKA, SLAB INTERNET, BUKA GRADILIŠTA - Koje primedbe agencije moraju da reše, a na koje će vas "ODUVATI"

Bar desetak srpskih turista koji letuju u inostranstvu svakog dana se žali na kvalitet usluge koju dobiju od domaćina. Smetaju im prljavi apartmani, loš internet, buka, čekanje na granici.... Koje su žalbe opravdane i za šta mogu da traže nadoknadu?

Do EU vodi članstvo u STO, a do STO da prihvatimo promet GMO

Srbija neće moći da zatvori Poglavlje 30 u procesu priključenja Evropskoj uniji (EU) koje se odnosi na ekonomske odnose sa inostranstvom, pre nego što ne postane članica Svetske trgovinske organizacije (STO) - rekla je danas bivši Stalni predstavnik Srbije pri toj trgovinskoj organizaciji Bojana Todorović.

Ministarstvo poljoprivrede Hrvatske upozorava: s tržišta se povlači još jedan proizvod i nije za konzumaciju

Namirnica se ne smije konzumirati i treba je vratiti ili baciti, stoji u saopštenju Ministarstva

Ministarstvo poljoprivrede obaveštava potrošače da se povlači s tržišta ekološko hladno ceđeno ulje crnog kima od 250ml s rokom uporabe do 30. januara 2018., proizvođača Oleador UG, lot broj 00075, jer zbog prevelike koncentracije policikličkih aromatskih ugljikovodika nije za konzumaciju.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiTelekom Srbija novi je vlasnik kablovskog operatera Kopernikus Tehnolodži: Evo šta čeka njihove korisnike Na vrh strane