Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (658)

Imate li 90.000 dinara "u šteku"? Tek je prošlo letovanje i spremanje dece za školu, a stiže veliki jesenji udar na džep

S prosečnim primanjima u Srbiji, preživeti jesen, a naročito septembar, prava je umetnost. Spremanje zimnice, poskupljenje komunalija, kupovina ogreva, priprema dece za školu opeterećuju ionako istanjene novčanike nakon letovanja. Zbog tradicionalnog cenovnog udara na jesen, mnogi građani je dočekuju sa posebnom zebnjom.

SLUČAJ PUTNIKA AGENCIJE SAB: Isplata štete za 2.216 aranžmana

ISPLATA štete putnicima "SAB travela" i "Džez travela" koji su, greškom ovih turističkih agencija, ostali bez plaćenog letovanja, počinje sledećeg petka, 14. septembra, najavila je osiguravajuća kuća DDOR Novi Sad.

Gas i ove godine najjeftiniji za grejanje

Zabluda je da je grejanje na struju najjeftinije jer kada se pogleda račun pa se vide pojedine stavke – obračunska i odobrena snaga, trošak garantovanog snabdevanja, potrošač shvati da to plaća trošio ne trošio struju, što kod gasa nije slučaj, kaže Vojislav Vuletić, predsednik Udruženja za gas Srbije.

SKUPLJE I ZA 100 ODSTO U ODNOSU NA REGION Uvoznici i distributeri dogovarali cene BEBI OPREME u Srbiji

Samo država, ukoliko bude želela, može da stane na put bahatim uvoznicima i distributerima bebi opreme u Srbiji! Cene koje idu i do 100 odsto u odnosu na region, pa i EU, samo su deo dobro uigranog kartela, pa osim nekoliko glavnih igrača nikome ne pada na pamet ni da uđe u ovaj posao.

Sve o novoj uplatnici koja počinje da živi od oktobra: Razlikuje se samo u jednom polju koje će nam svima brzo postati omiljeno

Kada se pravilno popunjava uplatnica ispred iznosa u dinarima stavljaju se dve paralelne crtice. Odluku da se omoguće uplate novca 24 sata dnevno, 365 dana u godini, u bilo koje doba dana i noći prati i promena izgleda uplatnice.

Strana 1 od 22

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVesti Na vrh strane