Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Vesti (687)

„Da kupovina bude milina“

Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, saopštila je da će Nacionalni registar za prigovore potrošača, kao i novi propisi koje Ministarstvo priprema, znatno doprineti unapređenju ove oblasti, kako u pogledu podizanja svesti potrošača o njihovim pravima, tako i u razumevanju trgovaca o benefitima koje postižu poštovanjem potrošačkih prava.

Lažnim recenzijama sajtovi privlače kupce

Pozitivne kritike (plaćene) stižu sa lažnih naloga i obično sadrže generičke opise poput „stvarno efikasno odrađen posao” ili „vrlo ljubazno, preporučujem firmu”.

Lažnim recenzijama sajtovi privlače kupce

Pozitivne kritike (plaćene) stižu sa lažnih naloga i obično sadrže generičke opise poput „stvarno efikasno odrađen posao” ili „vrlo ljubazno, preporučujem firmu”.

ALL INCLUSIVE ZA 450 EVRA Gde na najbolji odmor za najmanje novca?

Iako srpski turisti najviše letuju u Grčkoj, turizmolozi poručuju da su za odmor za najmanje novca najisplativiji Egipat, Turska i Tunis.

Više vole kebab od kranjske kobasice

Zbog afere u Poljskoj pobunili se proizvođači mnogih država i apeluju na kupce da biraju sveže domaće umesto uvoznog mesa. 

Strana 1 od 23

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeVestiSve o Crnom petku u Ušću: Koliki nas popusti i u kojoj prodavnici očekuju za Black Friday (DETALJNI SPISAK) Na vrh strane