Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

"Avala farm" nastavlja da obmanjuje potrošače, i to na isti način kao što smo pisali u prošlom broju Zaštitnika potrošača - koristeći fotografije sa interneta i potpisujući ih kao ...

Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska agencija za hranu kreću s medijskom kampanjom kojoj je cilj informisati građane o pravilnom postupanju s hranom, kako bi se što bolje zaštitili od ...

Bar desetak srpskih turista koji letuju u inostranstvu svakog dana se žali na kvalitet usluge koju dobiju od domaćina. Smetaju im prljavi apartmani, loš internet, buka, čekanje na ...

Srbija neće moći da zatvori Poglavlje 30 u procesu priključenja Evropskoj uniji (EU) koje se odnosi na ekonomske odnose sa inostranstvom, pre nego što ne postane članica Svetske trgovinske ...

Namirnica se ne smije konzumirati i treba je vratiti ili baciti, stoji u saopštenju Ministarstva

Ministarstvo poljoprivrede obaveštava potrošače da se povlači s tržišta ekološko hladno ...

Poštovani potrošači,

Volonteri Centra potrošača Srbije su za vas obišli prodavnice i pijace kako bi olakšali potrošačima o saznanju cena voća i povrća.

Prijatno i uživajte u kupovini.

Obezbeđenje će u tim objektima na ulazu tražiti ličnu kartu. Ukoliko u njoj piše manje od 18, možete se vratiti kući.

Maloletnicima u Beogradu uskoro bi mogao da bude zabranjen ulazak u ...

Gostovanje predsednice CEPS-a, Vida Vere u jutarnjem programu TV Pink-a. (Video)

Ministri zaduženi za telekomunikacije Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije postigli su danas dogovor da Evropskoj komisiji upute pismo u kome traže da se odluka o ukidanju ...

Naziv "mleko" ne može se upotrebljavati za proizvode biljnog porekla, presudio je Evropski sud pravde.

Sud, čije je sedište u Luksemburgu, doneo je presudu kojom je zabranio da se za ...

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomVision.Com
Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, jun 2017. godine

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, jun 2017. godine

28 jun 2017 - 66 Views

Poštovani potrošači, Volonteri Centra potrošača Srbije su za vas obišli prodavnice i pijace kako bi olakšali potrošačima…

Idete na more? PET SAVETA kako da letujete JEFTINIJE
Idete na more? PET SAVETA kako da letujete JEFTINIJE

29 maj 2017 - 172 Views

Do početka leta ostalo je tri nedelje, a to znači da su godišnji odmori praktično "pred vratima"

Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, maj 2017. godine
Volonteri CEPS-a u obilasku prodavnica i pijaca, maj 2017. godine

12 maj 2017 - 204 Views

Poštovani potrošači, Volonteri Centra potrošača Srbije su i ovog puta obišli prodavnice i pij

Jednostavan trik da na mesečnim računima godišnje uštedite 3.000 dinara
Jednostavan trik da na mesečnim računima godišnje uštedite 3.000 dinara

05 maj 2017 - 256 Views

Piši, briši, precrtaj, cepaj, pa sve ispočetka... Tako, manje-više, izgleda popunjavanje uplatni

VELIKA OBMANA! LAŽNI NIKOLA I JANKO HVALE

VELIKA OBMANA! LAŽNI NIKOLA I JANKO HVALE "ANTIKILOGRAM"! "Avala farm" nastavlja da VARA POTROŠAČE!

18 jul 2017 - 14 Views

"Avala farm" nastavlja da obmanjuje potrošače, i to na isti način kao što smo pisali u prošlom…

Kako pravilno postupati s hranom - nova kampanja Ministarstva poljoprivrede Hrvatske
Kako pravilno postupati s hranom - nova kampanja Ministarstva poljoprivrede Hrvatske

14 jul 2017 - 26 Views

Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska agencija za hranu kreću s medijskom kampanjom kojoj je cilj i

ŠTROKA, SLAB INTERNET, BUKA GRADILIŠTA - Koje primedbe agencije moraju da reše, a na koje će vas
ŠTROKA, SLAB INTERNET, BUKA GRADILIŠTA - Koje primedbe agencije moraju da reše, a na koje će vas "ODUVATI"

11 jul 2017 - 37 Views

Bar desetak srpskih turista koji letuju u inostranstvu svakog dana se žali na kvalitet usluge koju

Do EU vodi članstvo u STO, a do STO da prihvatimo promet GMO
Do EU vodi članstvo u STO, a do STO da prihvatimo promet GMO

05 jul 2017 - 48 Views

Srbija neće moći da zatvori Poglavlje 30 u procesu priključenja Evropskoj uniji (EU) koje se odno

Održan okrugli sto “Značaj i izazovi maloprodaje u Srbiji sa aspekta zaštite konkurencije”

Održan okrugli sto “Značaj i izazovi maloprodaje u Srbiji sa aspekta zaštite konkurencije”

01 jun 2017 - 129 Views

NALED i Komisija za zaštitu konkurencije 31. 05. 2017. god. organizovale su okrugli sto na temu „Značaj…

Okrugli sto  na temu:
Okrugli sto na temu: "Kako do zdrave užine za školsku decu"

21 april 2017 - 197 Views

Dana 20. aprila 2017. godine u prostorijama Impact Huba , održan je okrugli sto  na temu: "Kako

Nacionalni konvent o EU za poglavlja 1 i 28
Nacionalni konvent o EU za poglavlja 1 i 28

04 april 2017 - 231 Views

Dana 29.marta u prostorijama Kuće ljudskih prava u Beogradu, održana je sednica radnih grupa Nacio

V. Međuškolsko takmičenje u poznavanju potrošačkog prava
V. Međuškolsko takmičenje u poznavanju potrošačkog prava

24 mart 2017 - 271 Views

Centar za zaštitu potrošača Sente koji se nalazi u sastavu Centra potrošača Srbije, u saradnji

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

U kojoj oblasti su najvise prekršena vaša potrošačka prava tokom 2016. godine:

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

Home Na vrh strane