Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (103)

PROGOVORI O PREGOVORIMA

9. juna 2014. godine sa početkom u 11.00 časova u Medija centru u Beogradu, Centar za evropske integracije Beogradske otvorene škole uz podršku Fondacije za otvoreno društvo Srbija, organizovao je konferenciju “Progovori o pregovorima - aktivni i informisani građani ili pasivni posmatrači procesa pregovora o pristupanju Srbije EU?”.

ZAVRŠNA KONFERENCIJA PROJEKTA JAČANJE ZAŠTITE POTROŠAČA

Povodom završetka projekta "Jačanje zaštite potrošača" čije je sprovođenje započelo 2011. godine, organizovana je konferencija 29. aprila u hotelu Crown Plaza, na kojoj su prisustvovali i predstavnici Udruženja trgovine Privredne komore Beograda.  Glavni cilj projekta bilo je uspostavljanje saradnje sa svim relevantnim akterima u ovoj oblasti, poboljšanje zaštitite i promovisanje prava i interesa potrošača u Srbiji, u skladu sa zakonodavstvom EU i najboljim praksama.

Akcija "Najbolje iz Srbije": Za omiljene brendove glasalo 4.000 potrošača

U ovogodišnjoj akciji "Najbolje iz Srbije" zabeležen je veliki odziv, a za omiljeni brend glasalo je oko 4.400 predstavnika potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera, objavila je Privredna komora Srbije (PKS).

U SENTI ODRŽANO II MEĐUŠKOLSKO TAKMIČENJE U OBLASTI ZAŠTITE POTROŠAČA

Na takmičenju učenika srednjih škola iz oblasti poznavanja potrošačkog prava koje je održano 10. 03. 2014. godine u Senti,  učestvovalo je 33 od ukupno prijavljenih 36 ekipa. Učesnici takmičenja prezentovali su svoje radove i odgovarali na jedno stručno pitanje iz poznavanja prava potrošača. Komisija od 6 članova posebno je cenila i vrednovala originalnost i kreativnost.

Uključi se - kakvo civilno društvo želiš?!

20. i 21. februara 2014. godine u Beogradu  u Sava centru, održana je Konferencija „Civilno društvo u Srbiji 2018. godine – kreiranje prve Nacionalne strategije za stvaranje podsticajnog okruženja za razvoj civilnog društva“.

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanjaAmbasada Kanade u Beogradu obeležila Međunarodnu godinu mahunarki Na vrh strane