Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (98)

Studija“Društveno-ekonomski uticaj Coca-Cola sistema u Srbiji”

Dana 14.03.2017. godine  u Privrednoj komori Srbije odrzano je predstavljanje studije “Društveno-ekonomski uticaj Coca-Cola sistema u Srbiji”. O drustveno-ekonomskoj uticaju sistema Coca-Cole u Srbiji, zapošljavanju, tehnologiji, standardima, savremenim menadžment principima i poslovnim modelima koji se prenose u srpskoj privredu, ulasku stranih investitora, govorili su: Marko Čadež, Dušan Vujović i Ivan Vujačić.

Na pomenutom događaju ispred Centra potrosaca Srbije, prisustvovala je pravni savetnik Jelena Vukašinov.

Srećan Božić

Srećan Božić

dec 23 Objavio

Dragim potrošačima, kolegama i saradnicima, koji slave Božić po gregorijanskom kalendaru, srećne predstojeće praznike i puno uspeha u narednoj 2017 godini.

Želi tim CEPS-a

Redovna godišnja Skupština CEPS-a

U Beogradu, 15. 12. 2016. godine u kancelariji Centra potrošača Srbije održana je redovna godišnja Skupština CEPS-a.

Centar za zaštitu potrošača Senta proslavio deset godina uspešnog rada

Centara za zaštitu potrošača Senta, u subotu 26. 11. 2016. godine proslavio je desetogodišnjicu svog rada. Uz brojne goste iz zemlje i inostranstva evocirane su uspomene na osnivanje, početak rada, probleme kao i uspehe koji je taj centar postigao tokom svog rada.

Održana tribina "Potrošači u teoriji i praksi marketinga"

U petak, 21. oktobra 2016. godine, Srpsko udruženje za marketing (SeMA) je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu  organizovalo Tribinu „Potrošači u teoriji i praksi marketinga“ u čast preminulog osnivača i dugogodišnjeg predsednika Udruženja prof. dr Branka Maričića.

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanja Na vrh strane