Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (93)

Predstavnici CEPS-a u Briselu na sastanku pod nazivom „U susret izborima EU: Jačanje Evropske Unije za efikasniju zaštitu prava potrošača“

5. marta 2019. godine u Briselu u Evropskom parlamentu predstavnici Centara potrošača Srbije, koji je  član Evropske Unije Potrošača (The European Consumers Union – ECU) učestvovao je u organizaciji sastanka pod nazivom „U susret izborima EU: Jačanje Evropske Unije za efikasniju zaštitu prava potrošača“.

Održan okrugli sto o kvalitetu hrane: Bez kvalitetnih sirovina nema kvalitetnih proizvoda

Okrugli sto „Bez kvalitetnih sirovina nema kvalitetnih proizvoda“ na kom su učestvovali predstavnici Ministarstva poljoprivrede, proizvođači prehrambenih proizvoda i sirovina, kao i predstavnica udruženja potrošača, održan je danas u hotelu Crowne Plaza, u organizaciji PR agencije Pristop. 

Konferencija Evropske unije potrošača (ECU) Pariz 04.-05.10.2018.

U četvrtak dana 04.10.2018. godine u Parizu otvorena je Konferencija pod nazivom : "Presentation exhaustive des intervenants du colloque", koju je pripremila francuska organizacija "Indecosa CGT". Centar potrošača Srbije pozvan je da učestvuje na ovoj manifestaciji u okviru Evcropske unije potrošača (ECU) čiji je član.

Pošta Srbije obeležila je Svetski dan pošte

Dana 09.10.2018. godine u galeriji "Progres", Pošta Srbije obeležila je Svetski dan pošte, i tom prilikom predstavila izložbu "Poštanska marka na nitima svile".

Superbrands Srbija 2017/2018.

Dana 19.06.2018. godine u hotelu "Metropol" u Beogradu, održana je svečana dodela nagrada  Superbrands Srbija 2017/2018.

Strana 1 od 4

Registracija

E - Mail vesti

 CEPS ANKETA

Kupili ste proizvod putem interneta. Da li možete odustati od ugovora - vratiti robu bez objašnjenja u roku od 14 dana?

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanjaNeda Spasić Na vrh strane