Ceps.rs - Informisanje i edukacija potrošača Srbije
noncommercial

Dešavanja (103)

Otvorena vrata

Otvorena vrata

mar 28 Objavio

Centar potrošača Srbije je obeležio mesec potrošača manifestaciom pod nazivom „Otvorena vrata potrošača“.

Skupština CEPS-a 2021.

Dana 19. juna 2021. godine u Beogradu u prostorijama Centra potrošača Srbije održana je redovna Skupština CEPS-a. Skupštini su prisustvovali predstavnici udruženja potrošača iz Sente, Kikinde, Plandišta, Gornjeg Milanovca, Valjeva, Paraćina i Beograda.

Svetski dan potrošača

Poštovani potrošači,

Srećan vam 15. Mart Svetski dan potrošača!

Obaveštenje povodom vanrednog stanja

Poštovani potrošači, 

Zbog nastale situacije i odluke da se na teritoriji Republike Srbije uvede vanredno stanje u cilju suzbijanja virusa KOVID-19 (korona virus), CEPS do daljnjeg obustavlja prijem stranaka u prostorijama udruženja, a da se redovne aktivnosti u smislu edukacije, savetovanja i pružanja informacija u vezi ostvarivanja potrošačkih prava nastavlja putem telefona i elektronske pošte, u skladu sa utvrđenim radnim vremenom.

Deklaracija i kako je čitamo na prehrambenim proizvodima

Centar potrošača Srbije je 22.11.2019. godine u Beogradu održao Okrugli sto pod nazivom "Deklaracija i kako je čitamo na prehrambenim proizvodima".

Strana 1 od 4

Registracija

E - Mail vesti

Prava potrošača

1. PRAVO NA ZADOVOLJENJE OSNOVNIH POTREBA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

2. PRAVO NA SIGURNOST
Pravo na sigurnost podrazumeva zaštitu od proizvoda, proizvodnih procesa i usluga štetnih po život i zdravlje.

3. PRAVO NA INFORMISANOST
Pravo na informisanost podrazumeva raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor i zaštitu od nepoštene reklame, ili od oznaka na proizvodima koji mogu da dovedu u zabludu.

4. PRAVO NA IZBOR
Pravo na izbor podrazumeva mogućnost izbora između više proizvoda i usluga, po pristupačnim cenama i uz garantovano dobar kvalitet.

5. PRAVO DA SE ČUJE GLAS POTROŠAČA Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene.

6. PRAVO NA OBEŠTEĆENJE
Pravo na obeštećenje podrazumeva dobijanje pravedne naknade za lažno prikazivanje svojstava proizvoda i usluga, nekvalitetnu robu ili nezadovoljavajue usluge.

7. PRAVO NA OBRAZOVANJE
Pravo na obrazovanje podrazumeva sticanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svest o odgovornostima i osnovnim pravima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati.

8. PRAVO NA ZDRAVU ŽIVOTNU SREDINU Pravo na zdravu životnu sredinu podrazumeva život i rad u okruženju koje ne predstavlja pretnju zdravlju sadašnjih i budućih pokolenja.

HomeDešavanjaČlanci poređani po datumu: april 2016 Na vrh strane